2012-08-17 09:25:50

Kviz za 7. razred

 

Kviz  „Priče klasične starine“

za učenike VII. razreda

 

Za sudjelovanje u ovom kvizu potrebno je pročitati priče iz knjige „Priče klasične starine“ Gustava Schwaba: Prometej, Heraklo, Dedal i Ikar, Drveni Konj, Romul i Rem, Sizif, Edip.

Razred predstavljaju tri natjecatelja.

Kviz se sastoji od pet igara: 1. Tko je na slici, 2. Višestruki izbor, 3. Složi rečenicu,  4. Tko je to, 5. Odgovori

Prva igra: Tko je na slici

Cilj je što prije pogoditi tko se nalazi na slici. Na slajdu se nalaze polja koja nasumično sama otvaraju. Natjecatelji po određenom redoslijedu pokušavaju odgonetnuti koji se lik iz klasične mitologije nalazi na slici. Ekipa koja prva pogodi osvaja bod.

Druga  igra: Višestruki izbor

Na slajdu je 20 polja. Svaka ekipa pojedinačno odabire broj koji ih vodi do pitanja. Za točan odgovor dobiva se 1 bod. Potom slijedeća ekipa bira polje i tako dok se ne iskoriste svi brojevi. Ekipa koja je osvojila najviše bodova pobjednik je ove igre i osvaja 3 boda.

Treća igra: Složi rečenicu

Po slajdu su razbacane riječi stilski lijepo oblikovane rečenice iz djela. Odabirom pojedine riječi ona odlazi na mjesto koje zauzima u rečenici. Cilj je što prije točno odgonetnuti rečenicu, vodeći računa i o zarezima i točki.

Svaka pogođena rečenica nosi 1 bod.

 

Četvrta igra: Tko je to

Riječ je o klasičnoj križaljki. Voditelj kviza čita pitanje koje opisuje lik iz klasične mitologije. Ekipa koja je na redu pokušava otkriti o kojem je liku riječ. Ako ne zna ili netočno odgovori gubi red i druga ekipa može odabrati isto pitanje i na njega odgovarati. Natjecatelji koji točno odgovore na najviše pitanja, tj. pogode najviše likova, pobjeđuje u ovoj igri i dobiva 3 boda.

Peta riječ: Odgovori

Pitanja postavljaju likovi iz klasične mitologije i usko su vezana za njih. Svaki lik postavlja dva pitanja. Na oba  treba točno odgovoriti da bi se osvojio slovo razrednog odjela (a, b ili c). Slova se zbrajaju i koja ekipa osvoji najviše slova, pobjednici su u ovoj igri.

Nakon svake igre na slajdu se zbrajaju bodovi. Konačni pobjednik u kvizu je ekipa koja osvoji najviše bodova.

Natjecatelje i navijače pravovremeno obavijestite o mjestu i vremenu održavanja kviza.

Svima želim dobru zabavu.

Adela Granić, prof. i dipl. bibliotekar


Osnovna škola Marije i Line Umag