2012-07-16 15:47:38

Kviz za 2. razred

Kviz „Medo Winnie zvani Pooh“

za učenike II. razreda

Za sudjelovanje u ovom kvizu potrebno je pročitati  roman „Medo Winnie zvani Pooh“  Alana Aleksandera Milnea. Razred predstavljaju tri natjecatelja.

Kviz se sastoji od pet igara: 1. Višestruki izbor, 2. Spoji parove, 3. Likovi pitaju, 4. Premetaljka, 5. Skriveni likovi

Prva igra: Višestruki izbor

Na slajdu je 18 polja. Svaka ekipa pojedinačno odabire broj koji ih vodi do pitanja. Za točan odgovor dobiva se 1 bod. Potom slijedeća ekipa bira polje i tako dok se ne iskoriste svi brojevi. Ekipa koja je osvojila najviše bodova pobjednik je ove igre i osvaja 3 boda.

Druga igra: Spoji parove

Slajd je podijeljen na dva dijela. Na svakom dijelu je po 9 istih likova iz romana razmještenih na različita polja. Važno je zapamtiti njihov raspored. Na sljedećem slajdu polja s likovima bit će prekrivena. Polja na lijevi dijelu slajda označena su slovima abecede, a desni brojevima od 1 do 9. Svaka ekipa pokušava spojiti što više parova govoreći slovo i broj (na primjer A3, G6). Ukoliko pronađu iste slike one ostaju otkrivene, a ako se ispod označenih polja ne nalaze iste slike, polja se ponovno prekrivaju i ekipe pokušavaju ponovno.

Pobjeđuje ekipa koja otkrije najviše parova i osvaja 3 boda.

Treća igra: Likovi pitaju

U ovoj igri devet likova iz romana postavlja pitanja. Cilj je točnim odgovorom na pitanje osvojiti slovo razrednog odjela (a, b ili c). Slova se zbrajaju i natjecatelji koji  osvoje najviše slova, pobjednici su u ovoj igri.

Četvrta igra: Premetaljka

Na slajdu su ispremještana slova riječi koju treba složiti. Ekipa odabire slovo koje će potom otići na mjesto gdje se nalazi u riječi. Natjecatelji pokušava odgonetnuti riječi. Netočni pokušaji se ne kažnjavaju, ali to može olakšati ekipi koja je na redu da ona pogodi riječ. Tko pogodi riječ osvaja 1 bod.

 

Peta igra: Skriveni likovi

Na slajdu je 30 sličica, po 10 sličica mede Winnia, Njara i klokana Klo. Natjecatelji trebaju zapamtiti kako su raspoređene likovi koje su dodijeljene njivom razradu. Na sljedećem slajdu sličice će biti prekrivene jednakim oblicima označenih brojevima. U 10 pokušaja natjecatelji trebaju otkriti ispod kojih se brojeva kriju njihovi likovi. Ekipa koja otkrije najviše svojih likova osvaja 3 boda, druga 2 i treća 1 bod.

Nakon svake igre na slajdu se zbrajaju bodovi. Konačni pobjednik u kvizu je ekipa koja osvoji najviše bodova.

Natjecatelje i navijače pravovremeno obavijestite o mjestu i vremenu održavanja kviza.

Svima želim dobru zabavu.

Adela Granić, prof. i dipl. bibliotekar


Osnovna škola Marije i Line Umag